Mangel på svar II

Dette forum handler om danske baneløb. Hvorfor kører vi egentlig i Sverige? Hvordan laver man en anmeldelse? Hvad skal man have med, når man drager til race? Find selv på flere spørgsmål...
Besvar
Gæst

Mangel på svar II

Ulæst indlæg af Gæst » 27. apr 2011, 10:17

Det er jo ikke muligt for menigmand at kommentere på indlæg i forumet: "Aktuelle løb og arrangementer", så jeg må prøve at trænge igennem her.

I emnet "Premiereløb Ring Knutstorp 30. april - slutinstruktion", hvor Carsten bekendtgør hvilke klasser, der er blevet delt og ikke nævner hvilke, der er slået sammen, mangler der stadig en begrundelse og anstændigvis et svar på Bentos kommentar.

Bentos skrev: "Hvad er argumentet for at ændre på den opdeling, som der var lavet i første omgang?"

Er der nogen, der er mand nok til at stå frem med er ordentlig begrundelse?

Kunne man ikke have fundet et kompromis?
Selve starterne er ikke det største problem med mange på banen.
Det er i tidtagningerne, hvor det sportslige bliver slået i stykker. Nogle er heldige med en fri omgang, nogle er ikke. Det kan sagtens gi' et sekunds forskel og f.eks. en p7 i stedet for en p2 på starten.
Kunne man ikke ha' givet en halv time til tidtagning, hvor de første 10 min er forbeholdt Y2 og Y3, de midterste 10min alle og de sidste 10 min Y1?

Er der nogen, der kan begrunde og forklare sig??

Gæst

Ulæst indlæg af Gæst » 27. apr 2011, 12:38

Hej Claus.
Grunden til ændringerne i klasserne er at der nu er 33 biler i 1965 klassen! Hvis der kommer 4 efteranmeldelser så er vi over banens maximum, nemlig 36 standardbiler (28 for formel)! En anden ting er at man kun kan køre fra kl. 0900-1600 efter de nye miljøgodkendelser! Jeg ville helst kunne køre alle klasser adskilt i divisioner, men det er der altså ikke tid nok til desværre!
Mvh. Kim Bjerg Løbsleder

Besvar