Tommy Kjehr har bedt mig sige tak for alt

Alt vedr. HMS inkulsiv generel Information fra HMS bestyrelse, løbsledelse, teknisk kontrollant og klasserepræsentanter
Warnich
HMS 65-klassen A2
Indlæg: 953
Tilmeldt: 29. aug 2005, 10:41
Geografisk sted: Brabrand

Tommy Kjehr har bedt mig sige tak for alt

Ulæst indlæg af Warnich » 27. dec 2019, 00:10

Kære racerkammerater,

Vores stærke gamle formand, klubkammerat og flerårige mesterskabsvinder, Tommy Kjehr, har de sidste mange år kæmpet tappert med en kræftsvulst i lysken.
Men nu ser det desværre ud til, at Tommy meget snart må overgive sig. Det er et spørgsmål om timer, måske dage.

Jeg har i dag torsdag været på besøg hos en meget træt og meget trist Tommy, som har bedt mig skrive denne hilsen til alle i HMS, som han kender.

Tommy er sammen med sin allernærmeste familie og for svag til at modtage besøg.

tommy.jpg


Tommy beklager, at han ikke selv har kunnet skrive eller ringe personligt til de mange af jer, som har betydet rigtig meget for Tommy.
Han ville gerne have gjort det, men han har ikke kræfterne.

Motorsporten og klubkammeraterne har givet mig megen glæde, siger Tommy, og de mange venskaber og hyggelige stunder tænker jeg tilbage på med stor taknemmelighed, siger han. Og det vil han gerne takke for.

Tommy har bedt mig skrive, at han – når den tid kommer – håber at »se« mange af dem, han kender til begravelsen, hvor han har sørget for, at der vil blive serveret øl, siger han med det vanlige glimt i øjet. Det skal ikke være for at hylde mig, siger Tommy – men for at støtte min kone, Annette, som mange af jer kender fra løbsdagene og fra Copenhagen Grand Prix.

På Tommys vegne,
Carsten Warnich


escort.jpeg

Billedtekst: Man kan næsten høre lyden af Tommy Kjehrs dramatiske Ford Escort BDA. Han kæmpede sig op fra bagest i feltet til en sejr.

Billedet er fra en artikel fra 2008, hvor Morten Alstrup skriver således om Classic Car Meeting på Ring Djursland:

Hele feltet overhalet
Endnu flere overhalinger leverede Tommy Kjehr, København, i klassen for de største historiske biler fra 1966-1971. Han var blevet frataget sin tid fra den første tidtagning og startede bagest, men han overhalede den ene efter den anden og tog sejren. I det andet løb havde Ford Escort BDA køreren pole position og førte fra start til mål.

Besvar