Lille 71-klasse

Spørgsmål og diskussion vedr. 1971-klassen
Forumregler
Brugeravatar
stefstar
Geografisk sted: kbh v

Lille 71-klasse

af stefstar » 12. sep 2016, 13:56

Jeg har skrevet en mail ud til alle dem jeg har mailadresse på.

I håb om at alle i klassen ser min opfordring, skriver jeg også her på siden. Kører du i lille 71-klasse og har ikke modtaget min mail, må du meget gerne gøre mig opmærksom på dette på : [email protected]

Kære Klassekammerater i den lille 71-klasse,

Vi er lige kommet hjem efter en fed racerweekend på Ring Djursland, hvor der desværre var alt alt for få tilmeldte i den lille 71-klasse.

Jeg talte ikke med alle deltagere fra klassen i weekenden, men det var mithelt klare indtryk, at vi alle havde en rigtig god oplevelse på Ring Djursland, og det var på trods af, at vi blev lagt sammen med den store 71 klasse. Dem jeg talte med, oplevede sammenlægningen uproblematisk. Der blev kørt noget rigtigt godt, FAIR og tæt race! Der var i det hele taget en meget positiv stemning omkring arrangementet. Den tekniske kontrol fungerede super, afviklingen fungerede super og vejret var med os! Positivt hele vejen rundt. Det har vi brug for i historisk motorsport.

Jeg håber at se rigtigt mange af jer til Finaleløbet på Ring Knutstorp, så vi kan præsentere et stort og flot felt af vores små racere i en ren, lille 71-klasse. Det ville være en fantastisk afslutning på sæsonen 2016.

Mange racerhilsener

Steffen Palmberg

Lille 71-klasse nr. 80

JørgenSmidt
Geografisk sted: Tværvej 17 2880 Bagsværd

Re: Lille 71-klassen

af JørgenSmidt » 12. sep 2016, 20:15

Hej Alle

jeg kan kun give Steffen ret, det var en super race weekend på Djursland, også for en begynder som jeg i Angliaen, fik gode råd og vejledning fra Jer andre, Tak for det. Men vi må se nogle flere fra vores lille klasse. men Ok det var ok med at være sammen med de hurtig kørende.

tak for en god Weeekend.

Mv

Jørgen

Anglia Super No 124

Brugeravatar
Klaus

Re: Lille 71-klasse

af Klaus » 12. sep 2016, 22:10

Hvor er det fedt at høre at I har haft en god ræs-weekend.

Jeg kunne desværre ikke deltage og det må jeg på det kraftigste fraråde, ens livskvalitet reduceres voldsomt ved manglen på et godt adrenalin kick og en masse hygge med gode venner :(

Jeg brugte min weekend på at samle motor og har nu taget den store beslutning at opgradere min olietrykslampe, så jeg rent faktisk kan se den mens jeg kører :shock: og forhåbentlig så ikke gå glip af flere løb :?

Glæder mig til at se jer på Knutten.

Vh

Klaus

IMP nr. 62

BUTTON_POST_REPLY