Hej,
Hvor kan man købe et væskesugende underlag der opholder de Svenske krav(Ring Knutstorp)?
Jeg har været i kontakt med Bruno Hansen og Aaskov Motorsport og kigget rundt på nettet.
Kun Aaskov havde følgende:
"Vi har en tyk sort ” Presenning 450 x 250, pit-underlag,
hvor der er en lomme med absorbering til motoren."
Denne presenning er dog ret dyr, og de skrev ikke hvorvidt at den overholdte kravene.
Hvad har i med når i har kørt på Ring Knutstorp?
På forhånd tak!.
Mvh.
Martin Olesen
Pålkravet Væskesugende underlag (Racemat) til race i Sverige
- Martin Olesen
- TommyKjehr
- Martin Olesen
Re: Pålkravet Væskesugende underlag (Racemat) til race i Sve
Hej Tommy,
Tak for svaret! Der er dog umiddelbart ikke noget på at hans hjemmeside og jeg bor på Jylland, men den er fin at have i mente hvis jeg ikke kan finde andet
Nu skriver du sugemåtte - Er det mon tilladt med en almindelig sugemåtte (Dørmåtte)?
Tak for svaret! Der er dog umiddelbart ikke noget på at hans hjemmeside og jeg bor på Jylland, men den er fin at have i mente hvis jeg ikke kan finde andet

Nu skriver du sugemåtte - Er det mon tilladt med en almindelig sugemåtte (Dørmåtte)?
- TommyKjehr
Hej Martion.
Du kan bare ringe og tale med Roar- han kører selv race og sender gerne. Hvis du skal køre sidstev race, så plejer de atr levere på banen. En brugt dørmåtte er ikke ok
/Tommy
Du kan bare ringe og tale med Roar- han kører selv race og sender gerne. Hvis du skal køre sidstev race, så plejer de atr levere på banen. En brugt dørmåtte er ikke ok
/Tommy
- MichaelStegmann
Jeg har før brugt malerafdækning med filt og plastik på bagsiden, det koster ikke meget og kan tapes sammen i den bredde du ønsker. Under den har jeg en 4x6m presenning, det væskesugende underlag dækker hele undersiden af bilen.
HMS 1971 BMW 2002 YT1