Klasserepræsentant

Spørgsmål og diskussion vedr. 1976-klassen
Forumregler
Brugeravatar
TH-junior
Geografisk sted: Ruds Vedby

Klasserepræsentant

af TH-junior » 23. maj 2019, 13:39

Hej,

Allerførst: Tak for de mange klap på skulderen og opmuntringer jeg fik efter mit kedelige exit fra CRAA 2019. Det er rart at mærke at den positive ånd jeg synes kendetegner historisk motorsport. Jeg skal nok vende stærkt tilbage!

Dernæst: Som nogen af jer måske ved, blev jeg ved Danish Masters Løbet på Jyllandsringen valgt som klasserepræsentant for 76/81-klassen, og jeg er siden hen blevet ekspederet gennem den formelle proces i denne forbindelse hos DASU.

Det er således undertegnede som fremover fungerer som bindeled mellem klassens kørere og DASU (herunder HU) og løbsarrangørerne.

For dem som ikke lige kender mig, kan jeg oplyse at jeg selv er aktiv kører i klassen og har været det siden 2014. Min motorsportskarriere strækker sig dog tilbage til 2004, hvor jeg slog mine folder i banesport på løst underlag.

Jeg har derfor et rimeligt kendskab til hvem de forskellige aktører i historisk motorsport er, men må samtidig understrege at jeg er ny i dette hverv, så jeg forventer at skulle bruge lidt tid på at klarlægge mit mandat.

Under alle omstændigheder, så ved I nu hvem jeres klasserepræsentant er, og har I en sag eller emne I ønsker taget op, så henvender I jer bare.

Første tiltag fra min side, er at jeg har oprettet en Facebook side. Den hedder ”HMS 76/81-klassen” og den er tiltænkt som en kommunikationsplatform mellem klassens kørere. Det vil således, i hvert fald til en start, kun være kørere som enten har deltaget i klassen inden for de sidste 2 år, eller kørere som har en oprigtig forventning om at skulle deltage i klassen inden for det kommende år, der vil blive accepteret som medlemmer af gruppen. Ideen er, at jeg som klasserepræsentant nemmere kan få KØRERNES mening om et emne, og derved undgå ”støj” fra øvrige aktørerne i kulissen.

Derfor: Er du kører i 76/81-klassen, eller har du planer om at deltage, så se at få søgt om medlemskab af gruppen ”HMS 76/81/klassen”.

Med venlig hilsen
Jakob Teil Hansen
Mobil: 51925218
Mail: [email protected]

7681.JPG
Facebook gruppe 76/81
Med venlig hilsen

Jakob Teil Hansen

#60 / 76/81-klassen

Brugeravatar
EbbeMortensen
HMS Clubrace CR3
Geografisk sted: Rødovre, København

Re: Klasserepræsentant

af EbbeMortensen » 23. maj 2019, 22:14

Hej Jakob
Jeg vil gerne være medlem af gruppen HMS 76/81/ klassen

Mvh
Ebbe Mortensen startnr, 45

Brugeravatar
TH-junior
Geografisk sted: Ruds Vedby

Re: Klasserepræsentant

af TH-junior » 24. maj 2019, 12:59

Hej Ebbe,

Du skal gå på facebook og søge på "HMS 76/81-klassen". Når du har fundet siden trykker du på "ansøg om medlemsskab".
Så tager jeg den derfra.
Med venlig hilsen

Jakob Teil Hansen

#60 / 76/81-klassen

BUTTON_POST_REPLY