Dunlop Racing dæk til 2017 sæsonen

Annoncer fra virksomheder.
Kun efter forudgående aftale med Webmaster
Besvar
Brugeravatar
VantageRacing

Dunlop Racing dæk til 2017 sæsonen

Ulæst indlæg af VantageRacing » 1. mar 2017, 08:07

Hej racervenner,

Nu er kalenderen officielt skiftet til forår, hvilket for alvor betyder, at vi med hastige skridt nærmer os den længe ventede racersæson.

Jeg ved godt, at vi ikke får meget ros for Dunlop Racing leveringsevnen i 2016. Vi arbejder dog på en normalisering her i 2017. Vi har derfor allerede taget et ordentligt læs dæk på lager for at være på den sikre side. Vi forventer derfor ingen problemer ved tidlig bestilling. Priser er nogenlunde som i 2016 – dækkene produceres nu i EURO-land, så den lave GBP-kurs hjælper os ikke rigtigt.

MEN!
Vi kan ikke forudse al efterspørgslen. Så jeg forventer, at der kan blive spredt mangel på nogle dækstørrelser i april-juni … så kommer der sikkert bestillinger, vi ikke har taget højde for … og lige midt i højsæsonen er det ikke muligt at producere dæk med kort varsel. Vi vil gøre alt vi kan for at imødekomme bestillinger hele sæsonen – men erfaringen viser, at det er nemmere sagt end gjort.

DERFOR!
Vær i god tid. Bestil snarest muligt, og sørg for at bestille lidt til reserve. Så tror jeg du kan få et år uden leveringsproblemer.
• Jeg tror vi kan klare alle L- og M-Section
• Pre- og Post-Historic må vi lige undersøge fra gang til gang, da vi ikke lagerfører dem
• Vi har fået Dunlop FVee dæk igen, men de er allerede solgt – vi må i givet fald tjekke, om vi kan få flere
• Dunlop Clubman er borte – vi har et sæt regndæk tilbage

Du må gerne dele denne information med dine racerkollegaer, så de heller ikke bliver fanget i dækproblemer.

Er du interesseret ? Så kontakt mig med dine ønsker – så vender vi tilbage med tilbud og leveringsstatus.
Jeg kan kontaktes på [email protected] - eller 4828 1886 (tirsdage og onsdage).

Med ønske om en god racersæson til jer alle.

Hilsen
Vantage Racing
Kasper Stoltze
Roar Eriksen
#14 Austin-Healey 3000 1965-klassen
www.vantage.dk www.VantageRacing.dk

Besvar