Løbet på JR

Alt vedr. HMS inkulsiv generel Information fra HMS bestyrelse, løbsledelse, teknisk kontrollant og klasserepræsentanter
Brugeravatar
olh
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Løbet på JR

Ulæst indlæg af olh » 19. maj 2021, 17:48

Jeg har prøvet at læse indbydelse m.v. og har noget svært ved at læse mig til hvorledes jeg KONKRET kan overnatte derovre.
Jeg plejer at overnatte i min kassevogn, når bilen er trukket ud. Min racer holder ved sin af min kassevogn og under en markise som sidder på kassevognen. Det plejer ikke at være et problem, men som teksten skrives kan jeg ikke regne med det - der er både noget med myndigheder og så bliver det anvist når jeg ankommer.
Må min kassevogn stå i Campingområdet?? er der strøm derude? koster det ekstra?? må min formel bil stå i camping området og køre frem til depotet/banen?? osv.
Lidt klarere linier vil være særdeles påskønnet - hvis det hele ender i regn og blæst som der varsles idag for juni - er det ikke fedt at bo - og køre - på en græsplæne - for nogen.
Ærlig talt gider jeg ikke køre derover hvis jeg ikke ved dette på forhånd - for at ende i en diskution med JR, som tidligere har være rimeligt rigide...
Håber nogen kan hjælpe med supplerende oplysninger.
Mvh Ole Holst

Brugeravatar
MogensHøj

Re: Løbet på JR

Ulæst indlæg af MogensHøj » 19. maj 2021, 21:27

Jeg beder FDM Jyllandsringen svare på dine spørgsmål.

Med venlig hilsen
Mogens Høj

Brugeravatar
MogensHøj

Re: Løbet på JR

Ulæst indlæg af MogensHøj » 25. maj 2021, 11:34

Jeg har talt med FDM Jyllandsringen, som bekræfter, at deltagerne må tage en bil (personbil, stationscar eller varevogn) med ind i depotet til opbevaring af værktøj m.v.
Betingelserne er i øvrigt som de plejer - dog med respekt for coronareglerne.

Er der yderligere spørgsmål - ring til undertegnede eller Sekretariatet på FDM Jyllandsringen.

Med venlig hilsen
HMS/Mogens Høj
Tlf. 61306710

Besvar