Test inden løb

Spørgsmål og diskussion vedr. Youngtimer
Forumregler
Brugeravatar
Gregers
Geografisk sted: Jyllinge

Test inden løb

af Gregers » 19. feb 2019, 23:36

Hej.

Mangler info fra Youngtimerne omkring test m.m. inden sæson 2019.

Er de ikke mere med i HMS mere eller hører de under Deres eget Ytcc.dk eller hvordan er det ?.

Kan se på Ytcc.dk at der er en Coast Down test, som jeg vel skal have lavet - men vil det sige, at dette kun sker i Jylland ? og jeg skal betale 2 gang transport med bro o.s.v. for at få lavet en sådan ?

Kan man ikke tilmelde sig her ? eller er det fordi alt dette med Coast Down test ikke har noget at gøre med de løb som HMS arrangerer eller er det kun medlemmer af YT Kørerforeningen der skal have lavet en sådan ?.

Syntes det er svært at finde rundt imellem HMS og Ytcc.dk - men måske HMS ikke har noget med Youngtimerne at gøre mere og det er forklaringen.

Beklager de dumme spørgsmål, men kører ikke Youngtimer så tit og syntes der er meget sparsomme oplysninger her på forum.

Med venlig Racehilsen

Kenneth Gregers

Brugeravatar
MogensHøj

Re: Test inden løb

af MogensHøj » 20. feb 2019, 08:58

Hej,

Youngtimerklassen er stadig en del af HMS. Det har vi ikke tænkt os at lave om på!

Der er de sidste par år blevet kørt coach down test flere steder - også på Sjælland.

Med hensyn til coach down på Sjælland i 2019 vender vi tilbage.

Mvh

HMS/Banesportsgruppen

ThomasBakke

af ThomasBakke » 25. feb 2019, 16:00

Hej Kenneth

Foreningen YT-Nordic afholder Coast Down test i Holeby på Lolland lørdag den 20. april 2019.

Du kan se mere her: https://www.facebook.com/YTNordic/

og ellers er du altid velkommen til at sende mig en mail, så kan jeg sikkert svare.

Mvh. Thomas Bakke

Brugeravatar
Gregers
Geografisk sted: Jyllinge

af Gregers » 25. feb 2019, 19:34

Hej Thomas.

Det lyder rigtig fint - det tilmelder jeg mig.

BH Kenneth

BUTTON_POST_REPLY