Ring Knutstorp - Slutinstruktion 1

Her finder du informationer og referater fra Baneløbs Gruppen.
Kia
Geografisk sted: Kalundborg

Ring Knutstorp - Slutinstruktion 1

Ulæst indlæg af Kia » 23. sep 2021, 19:44

Til jer der skal ud at køre på Knutten i weekenden, I skulle meget gerne have modtaget en slutinstruktion 1 samt dertilhørende kort på mail i dag, og ellers kan I se den her 😃

Det er vigtigt for mig at understrege at det ikke er et ønske fra Super GT at der skal være en fast inddeling af youngtimere og historiske klasser i depotet.
Der har været et ønske fra flere kørere om at I bliver samlet i klasserne når vi er på Knutten, hvorfor vi har prøvet at efterkomme dette. Banesportsgruppen har derfor lavet en fin depotoversigt hertil. Så jeg håber derfor I vil tage godt imod det og at I efter løbet vil komme med konstruktiv kritik herpå hvis I har kommentarer hertil. Så kan vi arbejde videre med en løsning til næste års race.

Flere af jer har set at vi skal have Super GT med til arrangementet, og jeg og banesportsgruppen håber at I alle vil tage godt imod dem. Vi glæder os til at vise Super GT hvor hyggeligt der er til "vores" historiske løb og at vi har plads til alle til vores løb på Knutten. 🏁😃

Men nu til noget helt andet.. HUSK at der er fysisk førermøde lørdag morgen - og hvis I som sædvandligt kører godt lørdag, så må vi se om ikke vi aflyser søndagens førermøde 😃 Men det vil I hører mere om hvis det bliver tilfældet. Indtil videre vil jeg glæde mig til at tale til jer face to face fremfor i en video 😅🏁😁

Sidst men ikke mindst... SÅ har vi købt lidt øl og vand til lørdag kl. 17.00 hvor ALLE kørere/mekanikere/officials er inviteret til en "afterracedrink" i den røde bygning. Der vil også være et lille indlæg.. Så tá det gode humør med og lad os hilse på hinanden 🏁

VI SES om under 24 timer!
Vedhæftede filer
Slutinstruktion 1.pdf
(1.14 MiB) Downloadet 91 gange

Kia
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Ring Knutstorp - Slutinstruktion 3

Ulæst indlæg af Kia » 25. sep 2021, 18:39

Førermøde i morgen søndag er aflyst 😊🏁

Besvar