Hus i Glostrup snart til salg - med meget stor garage

Udlejning af garageplads
Besvar
ClausM
HMS Formel Cup
Kontakt:

Hus i Glostrup snart til salg - med meget stor garage

Ulæst indlæg af ClausM » 19. sep 2016, 11:26

Hej med Jer

Hvem mangler et lille hus med meget stor garage til hobbyen - i Storkøbenhavn? Et hus der udefra ikke skilter med, at der er plads til mange biler på grunden.

Jeg købte hus for 6 år siden, hvor jeg manglede plads til ræsere og ikke havde børn....
.... Nu har jeg børn på 1 og 2 år, og tager time-out fra ræs. Og efterhånden må jeg give konen ret i, at vi har brug for mere plads i huset, end i garagen.

Planen er at sætte huset til salg til foråret, men jeg stikker en forsigtig føler ud her først, fordi der kunne være nogen der har brug for garagen.

Huset
Er gennemrenoveret med nyt el, nyt fyr, nyt køkken (2015), nye vinduer, nye radiatorer osv.
Der er nogle småting, men det trænger grundlæggende kun til lidt maling og lidt gulvafslibning for at være indflytningsklart - efter vi har brugt det i 6 år.
78 kvm. grundplan med høj kælder. I stueplan er der køkken, lille badeværelse, 2 værelser og en stue.
I kælderen er der stort vaskerum, stort badeværelse med opvarmet spa, 1 godt værelse og et lille værelse/kontor.

Udenfor:
Er der 20 kvm. overdækket terrasse i ugenert have, som er nem at holde.
Der er P-plads bag huset til campingvogn, vaskeplads, 2 x carporte i Str. XL (9 meter dybe).

Garage:
3-dobbelt garage i ekstra dybde (9 meter) i ét rum.
Hems med trappe til opbevaring af hjul og stumper
Nye porte, nyt tag, nye tagrender. Der er 380V og støbt betongulv.

Ejendommen bliver nok udbudt til omkring 3,2 mio. Så er der taget højde for, at taget har begrænset levetid og at der er lidt småfix. (Og ja, det er en halvskør kvadratmeter pris, fordi huset kun er registreret til 78 kvm - og fordi garagen ville koste 6-8.000/pr. md. at leje ude i byen).

Hvis nogen er interesserede, så hiv fat i mig på 22604491
hus5.JPG
Sådan ser huset ud fra oven. Med garage/vaskeplads bag huset, og lille hyggelig have/overdækket terrasse foran huset.
hus5.JPG (35.46 KiB) Vist 4712 gange
IMG_3678.JPG
Garagen indefra:
IMG_3678.JPG (125.98 KiB) Vist 4713 gange
hus2.jpg
Garagen udefra, da vi monterede nye porte. Som det kan ses, er der en carport på hver side af garageportene.
hus3.jpg
Huset
hus3.jpg (87.78 KiB) Vist 4713 gange
hus4.jpg
Terrassen
hus4.jpg (49.35 KiB) Vist 4713 gange
Mvh Claus Møller

Besvar